STK-Nova
. . . . . .
Послуги
  • Демо-драйв
  • Семінари і Лекторії
    • Семінари та практикуми Меркурій
  • Автоматизація бізнесу
  • Супровід програм
  • Сертифікація Професіонал
  • Програми для віддаленої допомоги
Програми
  • 1С:Підприємство 8
    • Ліцензії
    • Галузеві рішення
  • BAS
    • Бухгалтерський, податковий облік
    • Галузеві рішення BAS
    • Торговий, складський, роздрібний облік
    • Комплексний облік для бізнесу
    • Діловодство
    • Ліцензії BAS
  • UA-Бюджет
    • KBS Бухгалтерія комунального підприємства
    • KBS. Облік бюджетної установи
    • Бухгалтерський і податковий облік у державних установах
    • Супровід програми
  • Продукти Бітрікс
    • Корпоративний портал
    • Управління сайтом
  • Електронна звітність
    • FREDO
    • M.E.Doc
  • Додаткові сервіси ІТС
    • FlyDoc
    • Пактум.Контрагент
    • Супроводження галузевих конфігурацій
    • Опендабот.Ризики
    • Сервіс ІТС Cashalot
  • Інші програми
    • Автомийки
    • Ліцензії на інші програми
  • Програми для резервного копіювання
Проекти
  • Автоматизація бізнесу
Компанія
  • Про компанію
  • Команда
  • Наші клієнти
  • Партнери
  • Відгуки
  • Кар'єра
  • Питання відповідь
  • Огляди
Прес-центр
Контакти
Ещё
    Задати питання
    Особистий кабінет
    Кошик0
    (057) 754-77-00
    (067) 754-77-78
    Замовити дзвінок
    info@stk-nova.com.ua
    м Харків, пр. Московський 48Б
    • Facebook
    0
    Рос
    Укр
    (057) 754-77-00
    (067) 754-77-78
    Замовити дзвінок
    STK-Nova
    Послуги
    • Демо-драйв
      • Демо-драйв по системам автоматизації бізнесу
      • Демо-драйв за рішеннями BAS
      • Демо-драйв по UA-Бюджет
    • Семінари і Лекторії
      • Семінари та практикуми Меркурій
    • Автоматизація бізнесу
      • Налаштування та впровадження
      • Послуги програміста
      • Послуги програміста ERP
    • Супровід програм
      • Інформаційно-технологічний супровід типових рішень
      • Комплексний супровід рішень управлінського обліку
    • Сертифікація Професіонал
      • Сертифікація Професіонал
    • Програми для віддаленої допомоги
    Програми
    • 1С:Підприємство 8
      • Ліцензії
      • Галузеві рішення
    • BAS
      • Бухгалтерський, податковий облік
      • Галузеві рішення BAS
      • Торговий, складський, роздрібний облік
      • Комплексний облік для бізнесу
      • Діловодство
      • Ліцензії BAS
    • UA-Бюджет
      • KBS Бухгалтерія комунального підприємства
      • KBS. Облік бюджетної установи
      • Бухгалтерський і податковий облік у державних установах
      • Супровід програми
    • Продукти Бітрікс
      • Корпоративний портал
      • Управління сайтом
    • Електронна звітність
      • FREDO
      • M.E.Doc
    • Додаткові сервіси ІТС
      • FlyDoc
      • Пактум.Контрагент
      • Супроводження галузевих конфігурацій
      • Опендабот.Ризики
      • Сервіс ІТС Cashalot
    • Інші програми
      • Автомийки
      • Ліцензії на інші програми
    • Програми для резервного копіювання
    Проекти
    • Автоматизація бізнесу
    Компанія
    • Про компанію
    • Команда
    • Наші клієнти
    • Партнери
    • Відгуки
    • Кар'єра
    • Питання відповідь
    • Огляди
    Прес-центр
    Контакти
      STK-Nova
      Послуги
      • Демо-драйв
        • Демо-драйв по системам автоматизації бізнесу
        • Демо-драйв за рішеннями BAS
        • Демо-драйв по UA-Бюджет
      • Семінари і Лекторії
        • Семінари та практикуми Меркурій
      • Автоматизація бізнесу
        • Налаштування та впровадження
        • Послуги програміста
        • Послуги програміста ERP
      • Супровід програм
        • Інформаційно-технологічний супровід типових рішень
        • Комплексний супровід рішень управлінського обліку
      • Сертифікація Професіонал
        • Сертифікація Професіонал
      • Програми для віддаленої допомоги
      Програми
      • 1С:Підприємство 8
        • Ліцензії
        • Галузеві рішення
      • BAS
        • Бухгалтерський, податковий облік
        • Галузеві рішення BAS
        • Торговий, складський, роздрібний облік
        • Комплексний облік для бізнесу
        • Діловодство
        • Ліцензії BAS
      • UA-Бюджет
        • KBS Бухгалтерія комунального підприємства
        • KBS. Облік бюджетної установи
        • Бухгалтерський і податковий облік у державних установах
        • Супровід програми
      • Продукти Бітрікс
        • Корпоративний портал
        • Управління сайтом
      • Електронна звітність
        • FREDO
        • M.E.Doc
      • Додаткові сервіси ІТС
        • FlyDoc
        • Пактум.Контрагент
        • Супроводження галузевих конфігурацій
        • Опендабот.Ризики
        • Сервіс ІТС Cashalot
      • Інші програми
        • Автомийки
        • Ліцензії на інші програми
      • Програми для резервного копіювання
      Проекти
      • Автоматизація бізнесу
      Компанія
      • Про компанію
      • Команда
      • Наші клієнти
      • Партнери
      • Відгуки
      • Кар'єра
      • Питання відповідь
      • Огляди
      Прес-центр
      Контакти
        0
        Рос
        Укр
        STK-Nova
        0
        STK-Nova
        Рос
        Укр
        • Послуги
          • Назад
          • Послуги
          • Демо-драйв
          • Семінари і Лекторії
            • Назад
            • Семінари і Лекторії
            • Семінари та практикуми Меркурій
          • Автоматизація бізнесу
          • Супровід програм
          • Сертифікація Професіонал
          • Програми для віддаленої допомоги
        • Програми
          • Назад
          • Програми
          • 1С:Підприємство 8
            • Назад
            • 1С:Підприємство 8
            • Ліцензії
            • Галузеві рішення
          • BAS
            • Назад
            • BAS
            • Бухгалтерський, податковий облік
            • Галузеві рішення BAS
            • Торговий, складський, роздрібний облік
            • Комплексний облік для бізнесу
            • Діловодство
            • Ліцензії BAS
          • UA-Бюджет
            • Назад
            • UA-Бюджет
            • KBS Бухгалтерія комунального підприємства
            • KBS. Облік бюджетної установи
            • Бухгалтерський і податковий облік у державних установах
            • Супровід програми
          • Продукти Бітрікс
            • Назад
            • Продукти Бітрікс
            • Корпоративний портал
            • Управління сайтом
          • Електронна звітність
            • Назад
            • Електронна звітність
            • FREDO
            • M.E.Doc
          • Додаткові сервіси ІТС
            • Назад
            • Додаткові сервіси ІТС
            • FlyDoc
            • Пактум.Контрагент
            • Супроводження галузевих конфігурацій
            • Опендабот.Ризики
            • Сервіс ІТС Cashalot
          • Інші програми
            • Назад
            • Інші програми
            • Автомийки
            • Ліцензії на інші програми
          • Програми для резервного копіювання
        • Проекти
          • Назад
          • Проекти
          • Автоматизація бізнесу
        • Компанія
          • Назад
          • Компанія
          • Про компанію
          • Команда
          • Наші клієнти
          • Партнери
          • Відгуки
          • Кар'єра
          • Питання відповідь
          • Огляди
        • Прес-центр
        • Контакти
        • Мій кабінет
        • Кошик0
        • (057) 754-77-00
          • Назад
          • (057) 754-77-00
          • (067) 754-77-78
          • Замовити дзвінок
        info@stk-nova.com.ua
        м Харків, пр. Московський 48Б
        • Facebook
        • ua
        • Прес-центр
        • Прес-реліз

        22 Грудня 2017
        Пресс-релиз

        Виправлення помилок вхідного ПДВ минулого і/або поточного періоду

        Розглянемо порядок виправлення помилок ПДВ, що входить, за допомогою документу "Реєстрація податкового документу", що входить, з видом операції "Виправлення помилки" (у конфігурації "Управління виробничим підприємством для України" документ називається "Запис книги придбання").
        Документ може використовуватися:
        • для формування уточнювального розрахунку по попередніх періодах (у документі встановлюється прапор "Включається в уточнювальний розрахунок" і заповнюється уточнюваний період);
        • для виправлення помилок в поточному періоді (у документі не встановлюється прапор "Включається в уточнювальний розрахунок").
        Приклад: від постачальника на узгодження отримана податкова накладна від 29.09.2017 р. на суму 90'000 грн Покупець, не перевіривши її реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЕРНН), включив суму податку у розмірі 15'000 грн до складу податкового кредиту поточного періоду (вересень 2017 року).

        Пізніше з'ясувалося, що податкова накладна була зареєстрована в ЕРНН із запізненням (після встановлених п.201.10 ст.201 НКУ термінів реєстрації). Реєстрація податкової накладної в ЕРНН здійснена 23.10.2017 р.

        Таким чином, включивши суму у розмірі 15'000 грн в податковий кредит декларації за вересень 2017 року, покупець порушив вимоги абзацу першого п.198.6 ст.198 і абзацу другого п.201.10 ст.201 НКУ: не зареєстрована в ЕРНН податкова накладна не надає право покупцеві-платникові ПДВ відбити вказану в ній суму податку у складі свого податкового кредиту.

        Тому прийнято рішення подати уточнювальний розрахунок до декларації попереднього періоду (вересень 2017 року) і включити документ в податковий кредит наступного періоду (жовтень 2017 року).

        Для відображення цієї операції треба в періоді виявлення помилки (жовтень 2017 року) оформити два документи "Реєстрація податкового документу", що входить, з видом операції "Виправлення помилки" :
        • Перший документ відіб'є сторнирование податкового кредиту (у документі вказуються негативні суми) і дані потраплять в уточнювальний розрахунок періоду, в якому податковий кредит був нарахований (вересень 2017 року).
        • Другий документ відіб'є повторне нарахування податкового кредиту (у документі вказуються позитивні суми) при цьому дані не потраплять в уточнювальний розрахунок, а потраплять в декларацію за жовтень 2017 р. (рядок 10.1).
        За підсумками оформленої операції виправлення помилок інформація відіб'ється в звіті "Уточнювальний розрахунок по ПДВ".
        Складання уточнювального розрахунку по ПДВ

        Приведені в методиках рекомендації моделювалися в конфігурації "Бухгалтерія 8 для України" (редакція 1.2).

        Методика також застосовна для конфігурацій "Управління торговим підприємством для України" (редакція 1.2) і "Управління виробничим підприємством для України" (редакція 1.3).

        Загальна інформація:

        Передбачені наступні варіанти виправлення помилок в декларації по ПДВ:
        • Якщо помилки виявлені до закінчення граничного терміну подання декларації - подається нова декларація з ознакою "Звітна нова" з виправленими показниками;
        • Якщо помилки виявлені після закінчення граничного терміну подання декларації (у раніше поданій декларації, з урахуванням термінів давності) - може подаватися уточнювальний розрахунок в якості самостійного документу (далі - Уточнювальний розрахунок).
        Розглянемо приклади оформлення Уточнювального розрахунку в якості самостійного документу.
        Формування Уточнювального розрахунку
        У конфігурації "Уточнювальний розрахунок по ПДВ" у зв'язку з виявленням і виправленням помилки можна створити і заповнити в розділі "Регламентовані звіти"

        Перед автоматичним заповненням Уточнювального розрахунку необхідно в шапці звіту в полі "03" вказати уточнюваний період і у відповідному реквізиті форми вибрати уточнювану декларацію або останній уточнювальний розрахунок за вказаний період.

        При автоматичному заповненні по кнопці "Заповнити" Уточнювальний розрахунок заповниться:
        -данными декларації по ПДВ (останнього уточнювального розрахунку), помилки якої виправляються, і посилання, на яке вказана в шапці форми звіту;
        -данными документів "Податкова накладна", "Додаток 2 до податкової накладної" і "Реєстрація податкового документу" складених для виправлення помилок минулих періодів, в яких встановлена ознака "Включається в уточнювальний розрахунок" і вказаний відповідний уточнюваний період, що входить.

        У уточнювальному звіті відобразяться тільки дані податкових документів, період виписки яких (тобто дата - реквізит "від") відповідає періоду, вказаному в реквізиті "Період вибірки уточнювальних записів" шапки звіту.
        Приклади складання уточнювального розрахунку, який подається у зв'язку з коригуванням податкових зобов'язань з причини :
        • заниження податкових зобов'язань;
        • завищення податкового кредиту.
        Коригування податкових зобов'язань унаслідок заниження податкових зобов'язань
        Приклад: в жовтні виявлено, що в декларації за вересень платник неправильно розрахував суму податкових зобов'язань, внаслідок чого занизив зобов'язання (рядок 1, і відповідно рядок 9 Декларацій).

        Підприємство ліквідовувало основний засіб по самостійному рішенню, але податкова накладна на умовний продаж не оформлена.
        Для нарахування податкових зобов'язань на умовний продаж при списанні ОС необхідно оформити документ "Податкова накладна" з видом операції "Умовний продаж при списанні ОС" датою того періоду, в якому оформлена операція списання. У нижній частині документу необхідно встановити прапор в полі "Включається в уточнювальний розрахунок" і вказати уточнюваний період.

        У жовтні уточнюються дані за вересень, тому в шапці звіту вказується уточнюваний період "09.2017", а у відповідному реквізиті форми звіту вибирається декларація по ПДВ за вересень 2017 р., показники якої уточнюються. Також в реквізиті "Період вибірки уточнювальних записів" вказується період виписки податкових документів.

        Заповниться:
        графа 4 - показниками декларації, помилки якої виправляються;
        графа 5 - показниками графи 4, з урахуванням даних виправлення. Т.е. з урахуванням сум податкових документів, складених для виправлення помилок минулих періодів;
        графа 6 - різницею показників гр.5 і гр.4. Тобто даними виправлення (сумами по помилках, що виправляються).

        Оскільки заниження податкових зобов'язань привело до недоплати ПДВ до бюджету, необхідно відобразити нарахування штрафу у розмірі 3т суми такого зобов'язання. Сума штрафу відбивається в рядку 18.1 Уточнювального розрахунку.

        B відповідності з п.8 розділу VІ Близько № 21 разом з уточнювальним розрахунком можуть подаватися і додатки, у тому разі якщо виправляються рядки, до яких треба подавати такі застосування.
        За прикладом, податкова накладна на умовний продаж не відображена в наданій раніше декларації, відповідно і в додатку 5, тому до Уточнювального розрахунку необхідно також подати додаток 5, що містить інформацію за уточненим показником.

        ВАЖЛИВО!!!: Додатки до уточнювального розрахунку подаються у тому випадку, якщо помилки припустилася в рядках, при заповненні яких зобов'язані подаватися додатки. Такі застосування подаються з відміткою "уточнюючий" і в них вказується тільки сума уточнення показників (зі знаком " " або "-"), що відповідає даним з графи 6 уточнювального розрахунку. Якщо графа 6 не заповнена, то "порожні" застосування подавати не треба.
        Коригування податкових зобов'язань унаслідок завищення податкового кредиту
        Приклад: в жовтні з'ясувалося, що в декларації за вересень платник неправильно розрахував суму податкового кредиту, внаслідок чого завищив податковий кредит (рядок 10.1, і відповідно рядок 17 Декларацій).
        У цьому прикладі розглянута ситуація, коли підприємство включило до складу податкового кредиту одну податкову накладну двічі.
        Для відображення коригування податкового кредиту необхідно оформити документ "Реєстрація податкового документу", що входить, з видом операції "Виправлення помилки", датою періоду виявлення помилки. У нижній частині документу треба встановити прапор в полі "Включається в уточнювальний розрахунок" і вказати уточнюваний період.
        За прикладом, в жовтні уточнюються дані за вересень, тому на формі бланка вказується уточнюваний період "09.2017", у відповідному реквізиті форми вибирається декларація по ПДВ за вересень 2017 р., дані якої уточнюються, а також в реквізиті "Період вибірки уточнювальних записів" вказується період виписки податкових документів.

        графа 4 - показниками декларації, помилки якої виправляються;

        графа 5 - показниками графи 4, з урахуванням даних виправлення. Т.е. з урахуванням сум податкових документів, складених для виправлення помилок минулих періодів;

        графа 6 - різницею показників гр.5 і гр.4. Тобто даними виправлення (сумами по помилках, що виправляються).

        Оскільки завищення податкового кредиту привело до недоплати ПДВ до бюджету, необхідно відбити нарахування штрафу у розмірі 3т суми такого зобов'язання. Сума штрафу відображається в рядку 18.1 Уточнювального розрахунку.

        Разом з уточнювальним розрахунком можуть подаватися і додатки, у тому разі якщо виправляються рядки, до яких треба подавати такі застосування.

        За прикладом, податкова накладна двічі відбита в рядках наданої раніше декларації, відповідно і в додатку 5, тому до Уточнювального розрахунку треба подати також додаток 5, що містить інформацію за уточненим показником.

        Робота в модулі "FREDO : Звіт" у разі призупинення реєстрації НН / РК унаслідок наявності Критеріїв оцінки ризиків

        Сервіси "FREDO : Звіт" і "FREDO: Докмен"

        Усім користувачам 1С : Підприємство 8 надається можливість використати сервіс здачі електронної звітності і обміну НН / РК - "FREDO: Звіт":
        • дозволяє відправляти звітність, реєструвати податкові документи в ЕРНН, обмінюватися ПОНЕДІЛКУ з контрагентами, і усе це робити безпосередньо з конфігурації 1С : Підприємство 8, не використовуючи транзитні файли.
        • має повний набір форм електронної звітності. Більшість звітів автоматично заповнюються даними з 1С: Підприємство 8 по кнопці "Заповнити" без необхідності використання транзитних файлів, обробок і т. д.
        З початку 2017 для користувачів 1С: Підприємство 8 реалізований новий сервіс - "FREDO: Докмен" - модуль електронного документообігу між контрагентами.

        Таким чином, нині можливий обмін не лише НН / РК, але і іншими документами:
        • рахунок;
        • акт;
        • товарна накладна.
        Рекомендації і дії користувачів у разі призупинення реєстрації НН / РК
        У разі призупинення реєстрації Податкової накладної / Розрахунку коригування унаслідок наявності Критеріїв оцінки ризиків Продавець і Покупець отримують Квитанцію про призупинення реєстрації (J1490901, F1490901), що відбивається в Реєстрі первинних документів програми "FREDO: Звіт" як окремий документ.

        Продавець або Покупець заповнює і відправляє в ДФС наступний пакет документів, що підтверджує операції НН / РК, і є достатнім для прийняття Комісією остаточного рішення про прийняття або відхилення НН / РК :
        • Повідомлення про подання документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовлене НН / РК (J1312601, F1312601). Документ створюється в Реєстрі звітів як головний документ пакету.
        • Документ для представлення сканкопий документів (J1360101, F1360101), в якому прикріпляються сканкопии, підтверджувальні операції, вказані в призупинених НН / РК. Для кожної сканкопии створюється окремий документ (J1360101, F1360101). Документ створюється в Реєстрі звітів як підпорядкований документ пакету до Повідомлення про подання документів.
        • Додаток до Критеріїв оцінки міри ризиків (J1312301, F1312301) - створюється в Реєстрі звітів як окремий документ.
        Створення пакету документів
        Для створення пакету документів необхідно натиснути кнопку "Створити";
        Відкриється вікно "Створення звіту".
        У загальній групі "Бланки" обирається розділ "Державна фіскальна служба", група звітності "Інше" і необхідний бланк документу.
        Відкрити документ можна подвійним кликом лівої клавіші миші або натиснувши кнопку "Створити".

        Повідомлення про подання документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовлене НН / РК

        У відкритому бланку необхідно внести дані в поля, що вимагають заповнення (обов'язкові поля, що підсвічуються жовтим кольором).

        Документ для представлення сканкопий документів

        Одночасно із створенням Повідомлення щодо подання документів... (яке є головним документом)у Реєстрі звітів створюється Документ для представлення сканкопий документів, як підлеглий головному.

        Відкривається документ подвійним кликом лівої клавіші миші.

        У відкритому бланку необхідно внести дані в поля, що вимагають заповнення (обов'язкові поля підсвічуються жовтим кольором) та додати сканкопию.

        Щоб додати сканкопию документу, необхідно встановити курсор в полі "Найменування файлу документу" і натиснути кнопку.

        У вікні, що відкрилося, вибирається потрібний файл. Назва вибраного файлу відобразиться в полі документу. Є можливість прикріпити файл тільки у форматі PDF, розміром не більше 2 Мб.

        Для кожної сканкопию створюється окремий документ "Документ для представлення сканкопий".

        Щоб створити новий "Документ для представлення сканкопий документів" необхідно в пакеті виділити курсором "Повідомлення .". чи вже створений "Документ для представлення сканкопий" і правою клавішею миші "Створити" - "Документ для представлення сканкопий".

        Важливо! Кількість додатків "Документ для представлення сканкопий документів" має дорівнювати загальній кількості сканкопий, що вказується в графі "кількість документів, які додаються" у формі "Повідомлення про подання документів про підтвердження реальності здійснення операцій повидмовленим НН / РК".

        Додаток до Критеріїв оцінки міри ризиків (Таблиця даних)

        У документі треба внести дані в поля, що вимагають заповнення (обов'язкові поля підсвічуються жовтим кольором) і заповнити Таблицю даних платника податків.

        У колонках треба вибрати з підключених довідників:
        • код згідно КВЕД - в графі код згідно КВУД ДК 009 : 2010
        • дані в одній з граф Код згідно УКТ ВЭД / ДКПП (придбання (отримання) товарів / послуг) або Код згідно УКТ ВЭД / ДКПП (постачання (виготовлення) товарів / послуг).
        Заповнення двох колонок в одному рядку одночасно не допускається.

        Рекомендації і дії користувачів у разі призупинення реєстрації НН / РК

        Пакет документів спрямовується в ДФС.

        Комісія ДФС розглядає наданий пакет документів і впродовж 5 днів направляє квитанцію ​​і РІШЕННЯ про реєстрацію або відмову в реєстрації НН \ РК (J1412401, F1412401).

        За результатами розгляду Продавець і Покупець отримують рішення Комісії ДФС про реєстрацію або відмову в реєстрації НН / РК.

        Рішення відбивається в Реєстрі первинних документів програми "FREDO: Звіт":
        • якщо НН / РК зареєстровані, в Рішенні первинних документів робляться відмітки в поле, що містить інформацію про прийняте рішення;
        • якщо в реєстрації відмовлено, в Рішенні первинних документів проставляється відмітка у відповідному полі і вказується причина відмови.
        Квитанцію ​​і рішення отримують як Продавець, так і Покупець.

        Якщо Продавець не згоден з рішенням Комісії ДФС про відмову в реєстрації НН / РК, він має право оскаржити це рішення в суді.

        Детальніше з порядком створення пакету документів, необхідного для остаточного вирішення Комісії ДФС про прийняття або відхилення НН / РК можна ознайомитися безпосередньо в програмі "FREDO: Звіт" (головне меню "Довідка" - "Виклик довідки)" чи на сайті https : // fredo.com.ua.
        Порядок створення змінного графіку роботи "День-ніч - 48 годин"
        У конфігурації "Зарплата і Управління Персоналом".

        Змінний графік роботи також реалізований в конфігураціях "Управління торговим підприємством для України", "Управління виробничим підприємством для України", "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України"

        Працівники працюють по змінному графіку: перший день з 8 ранку до 8 вечора; другий день з 8 вечора до 8 ранку.

        Необхідно створити 3 графіки роботи : 1 зміна, 2 зміна, 3 зміна.

        Для створення графіку роботи скористаємося помічником заповнення графіку.

        Вказуємо параметри графіку : змінний, облік нічних, вечірніх і враховувати святкові дні.

        Вказуємо розклад роботи для кожної зміни:

        Заздалегідь заповнюємо Довідник "Зміни", з вказівкою часу початку і часу закінчення роботи.
        Зміна 1 з 8: 00 до 20: 00
        Зміна 2 з 20: 00 до 0: 00
        Зміна 3 з 0: 00 до 8: 00

        Аналогічно заповнюємо інші графіки роботи, зі зміщення відліку днів на 1 день.

        Після заповнення отримуємо графіки роботи для трьох змін.

        У кадрових документах вказуємо графіки роботи для співробітників і у вкладці нарахування покладені доплати: доплата за вечірній годинник, нічний годинник, робота у свята і вихідні.

        Заповнюємо табель обліку робочого часу.

        У документах Нарахування зарплати автоматично розрахується доплата за вечірній і нічний годинник.

        Поставте консультантові будь-яке питання, що цікавить Вас, заповнивши форму!
        Замовити послугу

        Підписатися на
        розсилку

        Будьте в курсі останніх новин галузі

        Підписатися
        Назад до списку
        Підписка на розсилку
        © 2022 Всі права захищені.
        (057) 754-77-00
        (067) 754-77-78
        Замовити дзвінок
        info@stk-nova.com.ua
        м Харків, пр. Московський 48Б
        • Facebook
        Політика конфіденційності
        Версія для друку
        © 2022 Всі права захищені.
        0

        Ваш кошик порожній

        Виправити це просто: виберіть в каталозі товар, і натисніть кнопку «В кошик»
        В каталог