STK-Nova
. . . . . .
Послуги
  • Демо-драйв
  • Семінари і Лекторії
    • Семінари та практикуми Меркурій
  • Автоматизація бізнесу
  • Супровід програм
  • Сертифікація Професіонал
  • Програми для віддаленої допомоги
Програми
  • BAS
    • Бухгалтерський, податковий облік
    • Галузеві рішення BAS
    • Торговий, складський, роздрібний облік
    • Комплексний облік для бізнесу
    • Діловодство
    • Ліцензії BAS
  • UA-Бюджет
    • KBS Бухгалтерія комунального підприємства
    • KBS. Облік бюджетної установи
    • Бухгалтерський і податковий облік у державних установах
    • Супровід програми
  • Продукти Бітрікс
    • Корпоративний портал
    • Управління сайтом
  • Електронна звітність
    • FREDO
    • M.E.Doc
  • Додаткові сервіси ІТС
    • FlyDoc
    • Пактум.Контрагент
    • Супроводження галузевих конфігурацій
    • Опендабот.Ризики
    • Сервіс ІТС Cashalot
  • Інші програми
    • Автобізнес
    • Ресторанний бізнес
    • Ліцензії на інші програми
  • Програми для резервного копіювання
Проекти
  • Автоматизація бізнесу
Компанія
  • Про компанію
  • Команда
  • Наші клієнти
  • Партнери
  • Відгуки
  • Кар'єра
  • Питання відповідь
  • Огляди
Прес-центр
Контакти
Ещё
    Задати питання
    Особистий кабінет
    Кошик0
    (057) 754-77-00
    (067) 754-77-78
    Замовити дзвінок
    info@stk-nova.com.ua
    м Харків, пр. Московський 48Б
    • Facebook
    0
    Рос
    Укр
    (057) 754-77-00
    (067) 754-77-78
    Замовити дзвінок
    STK-Nova
    Послуги
    • Демо-драйв
      • Демо-драйв по системам автоматизації бізнесу
      • Демо-драйв за рішеннями BAS
      • Демо-драйв по UA-Бюджет
    • Семінари і Лекторії
      • Семінари та практикуми Меркурій
    • Автоматизація бізнесу
      • Налаштування та впровадження
      • Послуги програміста
      • Послуги програміста ERP
    • Супровід програм
      • Інформаційно-технологічний супровід типових рішень
      • Комплексний супровід рішень управлінського обліку
    • Сертифікація Професіонал
      • Сертифікація Професіонал
    • Програми для віддаленої допомоги
    Програми
    • BAS
      • Бухгалтерський, податковий облік
      • Галузеві рішення BAS
      • Торговий, складський, роздрібний облік
      • Комплексний облік для бізнесу
      • Діловодство
      • Ліцензії BAS
    • UA-Бюджет
      • KBS Бухгалтерія комунального підприємства
      • KBS. Облік бюджетної установи
      • Бухгалтерський і податковий облік у державних установах
      • Супровід програми
    • Продукти Бітрікс
      • Корпоративний портал
      • Управління сайтом
    • Електронна звітність
      • FREDO
      • M.E.Doc
    • Додаткові сервіси ІТС
      • FlyDoc
      • Пактум.Контрагент
      • Супроводження галузевих конфігурацій
      • Опендабот.Ризики
      • Сервіс ІТС Cashalot
    • Інші програми
      • Автобізнес
      • Ресторанний бізнес
      • Ліцензії на інші програми
    • Програми для резервного копіювання
    Проекти
    • Автоматизація бізнесу
    Компанія
    • Про компанію
    • Команда
    • Наші клієнти
    • Партнери
    • Відгуки
    • Кар'єра
    • Питання відповідь
    • Огляди
    Прес-центр
    Контакти
      STK-Nova
      Послуги
      • Демо-драйв
        • Демо-драйв по системам автоматизації бізнесу
        • Демо-драйв за рішеннями BAS
        • Демо-драйв по UA-Бюджет
      • Семінари і Лекторії
        • Семінари та практикуми Меркурій
      • Автоматизація бізнесу
        • Налаштування та впровадження
        • Послуги програміста
        • Послуги програміста ERP
      • Супровід програм
        • Інформаційно-технологічний супровід типових рішень
        • Комплексний супровід рішень управлінського обліку
      • Сертифікація Професіонал
        • Сертифікація Професіонал
      • Програми для віддаленої допомоги
      Програми
      • BAS
        • Бухгалтерський, податковий облік
        • Галузеві рішення BAS
        • Торговий, складський, роздрібний облік
        • Комплексний облік для бізнесу
        • Діловодство
        • Ліцензії BAS
      • UA-Бюджет
        • KBS Бухгалтерія комунального підприємства
        • KBS. Облік бюджетної установи
        • Бухгалтерський і податковий облік у державних установах
        • Супровід програми
      • Продукти Бітрікс
        • Корпоративний портал
        • Управління сайтом
      • Електронна звітність
        • FREDO
        • M.E.Doc
      • Додаткові сервіси ІТС
        • FlyDoc
        • Пактум.Контрагент
        • Супроводження галузевих конфігурацій
        • Опендабот.Ризики
        • Сервіс ІТС Cashalot
      • Інші програми
        • Автобізнес
        • Ресторанний бізнес
        • Ліцензії на інші програми
      • Програми для резервного копіювання
      Проекти
      • Автоматизація бізнесу
      Компанія
      • Про компанію
      • Команда
      • Наші клієнти
      • Партнери
      • Відгуки
      • Кар'єра
      • Питання відповідь
      • Огляди
      Прес-центр
      Контакти
        0
        Рос
        Укр
        STK-Nova
        0
        STK-Nova
        Рос
        Укр
        • Послуги
          • Назад
          • Послуги
          • Демо-драйв
          • Семінари і Лекторії
            • Назад
            • Семінари і Лекторії
            • Семінари та практикуми Меркурій
          • Автоматизація бізнесу
          • Супровід програм
          • Сертифікація Професіонал
          • Програми для віддаленої допомоги
        • Програми
          • Назад
          • Програми
          • BAS
            • Назад
            • BAS
            • Бухгалтерський, податковий облік
            • Галузеві рішення BAS
            • Торговий, складський, роздрібний облік
            • Комплексний облік для бізнесу
            • Діловодство
            • Ліцензії BAS
          • UA-Бюджет
            • Назад
            • UA-Бюджет
            • KBS Бухгалтерія комунального підприємства
            • KBS. Облік бюджетної установи
            • Бухгалтерський і податковий облік у державних установах
            • Супровід програми
          • Продукти Бітрікс
            • Назад
            • Продукти Бітрікс
            • Корпоративний портал
            • Управління сайтом
          • Електронна звітність
            • Назад
            • Електронна звітність
            • FREDO
            • M.E.Doc
          • Додаткові сервіси ІТС
            • Назад
            • Додаткові сервіси ІТС
            • FlyDoc
            • Пактум.Контрагент
            • Супроводження галузевих конфігурацій
            • Опендабот.Ризики
            • Сервіс ІТС Cashalot
          • Інші програми
            • Назад
            • Інші програми
            • Автобізнес
            • Ресторанний бізнес
            • Ліцензії на інші програми
          • Програми для резервного копіювання
        • Проекти
          • Назад
          • Проекти
          • Автоматизація бізнесу
        • Компанія
          • Назад
          • Компанія
          • Про компанію
          • Команда
          • Наші клієнти
          • Партнери
          • Відгуки
          • Кар'єра
          • Питання відповідь
          • Огляди
        • Прес-центр
        • Контакти
        • Мій кабінет
        • Кошик0
        • (057) 754-77-00
          • Назад
          • (057) 754-77-00
          • (067) 754-77-78
          • Замовити дзвінок
        info@stk-nova.com.ua
        м Харків, пр. Московський 48Б
        • Facebook

        Пост-реліз річного підсумкового семинару 2022 з Вікторією Величко

        Замовити послугу Задати питання
        Пост-релиз годового итогового семинара 2022 с Викторией Величко
        • ua
        • Прес-центр
        • Прес-реліз

        Пост-реліз річного підсумкового семинару 2022 з Вікторією Величко

        27 Січня 2022
        Пресс-релиз

        27 січня відбувся річний підсумковий семінар з Вікторією Величко

        Олег Новохатський - директор компанії "СТК-НОВА" чаклував над закриттям періоду на прикладі BAS Бухгалтерії. КОРП.

        Давайте почаклуємо разом з Вами - перепроводимо документи за звітний період за допомогою обробки Групове перепроведення документів.

        Якщо облік по ФІФО, перед перепроведенням заборонити списання запасів в мінус (зняти галочку Дозволити).
        Перед перепроведенням рекомендується зробити резервну копію бази!



        Виконаємо Експрес-перевірку ведення обліку (меню Операції – Бухгалтерський облік – Експрес-перевірка) – це допоможе  отримати як загальну, так і досить детальну інформацію про стан даних інформаційної бази.

        Переходимо до Закриття місяця…

        Розглянемо типові помилки, через які може не проводитися закриття місяця:

        1. Нарахування амортизації: досить часто виникає помилка "Не вказано термін корисного використання" Необхідно проаналізувати документи з ОЗ. Можливо, у документі Модернізація не встановлено Термін використання для обчислення амортизації у податковому обліку, оскільки програмою не контролюється заповнення даного поля. 



         



        2. Переоцінка валютних засобів: • Необхідно, щоб у довіднику «Валюти» були внесені дані про валюти і курси, на дату кожної операції, в тому числі і на дату закриття кварталу - За кнопкою Друк – Можна сформувати довідку-розрахунок для перевірки переоцінки




        Для переоцінки валютних залишків, потрібно перевірити регістр відомостей «Немонетарні рахунки», в якому зберігається інформація про рахунки, залишки за якими вважаються немонетарними і не переоцінюються.

         



        3.Транспортно-заготівельні витрати (ТЗВ) повинні щомісяця розподілятися між сумою запасів на кінець звітного періоду і сумою запасів, що вибули у звітному місяці. Накопичення ТЗВ виконується на субрахунках рахунку 2 «Запаси»:
        200   - «ТЗВ (матеріали)»
        2801 - «ТЗВ (товари)»
        2802 - «ТЗВ (в НТТ за продажною вартістю)»
        Сума ТЗВ, яка відноситься до запасів, що вибули, визначається як добуток середнього відсотка ТЗВ і вартості запасів, що вибули.
        !!! Для того щоб розподілялися ТЗВ – у картці НОМЕНКЛАТУРА має бути вказана Номенклатурна група.







        Програма аналізує Залишки та Продаж Номенклатури, в якій зазначено Номенклатурну групу ТЗВ.
        Розраховується середній відсоток ТЗВ, і відноситься на собівартість.





        4. Списання витрат майбутніх періодів (ВМП): типова помилка - на початок зазначеної дати відсутній залишок на рахунку ВМП.  



        Виправляємо помилку:
        Дата документа надходження 02.02.2021, а у довіднику ВМП початок розподілу встановлено 01.02.2021, рівними частинами щомісяця. Потрібно або встановити дату початку розподілу пізніше дати надходження. Або змінити метод розподілу – за кількістю днів у місяці (тоді дата надходження не контролюється).









         5. Коригування фактичної вартості номенклатури: розраховується коли облік запасів ведеться за середньою.
        Зазвичай проблем не виникає. Головне, щоб не було від'ємних залишків за кількістю на кінець місяця.









        6. Розрахунок та коригування собівартості продукції.
        Помилка: Немає бази розподілу прямих витрат.



        Помилка: Немає бази розподілу прямих витрат.
        Для виправлення цього рекомендується сформувати звіт «Оборотно-сальдова відомість по рахунку 23 (231, 232)» з деталізацією за субконто «Підрозділи» і «Номенклатурні групи» і перевірити відповідність сум поточних витрат (оборотів за дебетом) і сум планової собівартості випуску (оборотів по кредиту).
        Для коректного розрахунку собівартості випуску повинен бути не нульовий оборот як по дебету, так і по кредиту 23 рахунку. 






        6. Розрахунок та коригування собівартості продукції.
        Помилка: Не встановлений порядок підрозділів.


        Помилка: Не встановлений порядок підрозділів.
        Варіант закриття переділів визначається в обліковій політиці організації на закладці «Переділи»


        Помилка: Не зазначений спосіб розподілу загальновиробничих витрат.


        Помилка: Не зазначений спосіб розподілу загальновиробничих витрат.
        База розподілу непрямих витрат задається в регістрі відомостей «Методи розподілу непрямих витрат організацій» у розрізі підрозділів і статей витрат. Облікова політика - Загальновиробничі витрати



        7. Регламентні операції з бухгалтерського обліку. Переоцінення запасів на дату балансу
        Помилка: не встановлені параметри оцінки запасів на дату балансу.



        Помилка: не встановлені параметри оцінки запасів на дату балансу.
        !!! Потрібно або зняти цю галочку або встановити параметри оцінки запасів. Параметри встановлюються в Обліковій політиці організації на вкладці Запаси. Вказуємо тип цін, за якими хочемо переоцінювати Запаси.



        Помилка: не встановлені параметри оцінки запасів на дату балансу.
        !!! Далі ціни Номенклатури з цим типом цін повинні бути встановлені в документі Установка цін номенклатури.





        Помилка: не встановлені параметри оцінки запасів на дату балансу.
        !!! Уцінка запасів Купили 10 шт. за 150 грн. без ПДВ, встановили ціну для переоцінки 100 грн. 150 грн * 10 шт - 100 грн * 10шт = 500 грн. 



        8. Розрахунок торгової націнки за проданими товарами
        Якщо ведеться облік у роздріб за продажними цінами, при закритті місяця виконується розрахунок середньої роздрібної націнки та списання цієї націнки за запасами, що вибули, розраховується собівартість. Складнощів зазвичай не виникає. Перевірка по ОСВ.





        9. Технологічні операції з податкового обліку
        Закриття регістрів податкового обліку Формуються службові рухи з регістрів податкового обліку.






          Залишились питання - звертайтеся!!!


        Поставте консультантові будь-яке питання, що цікавить Вас, заповнивши форму!
        Замовити послугу

        Підписатися на
        розсилку

        Будьте в курсі останніх новин галузі

        Підписатися
        7 
        1 / 7
        • Пост-релиз годового итогового семинара 2022 с Викторией Величко
        • Пост-релиз годового итогового семинара 2022 с Викторией Величко
        • Пост-релиз годового итогового семинара 2022 с Викторией Величко
        • Пост-релиз годового итогового семинара 2022 с Викторией Величко
        • Пост-релиз годового итогового семинара 2022 с Викторией Величко
        • Пост-релиз годового итогового семинара 2022 с Викторией Величко
        • Пост-релиз годового итогового семинара 2022 с Викторией Величко
        Пост-релиз годового итогового семинара 2022 с Викторией Величко
        Пост-релиз годового итогового семинара 2022 с Викторией Величко
        Пост-релиз годового итогового семинара 2022 с Викторией Величко
        Пост-релиз годового итогового семинара 2022 с Викторией Величко
        Пост-релиз годового итогового семинара 2022 с Викторией Величко
        Пост-релиз годового итогового семинара 2022 с Викторией Величко
        Пост-релиз годового итогового семинара 2022 с Викторией Величко

        FAQ

        Есть готовое решение - M.E.DOC Модуль Интеграции со всеми видами учетных систем стоимостью 750 грн/год.

        Бесплатно. Уже интегрирована в основные решения.
        Интеграция FlyDoc с программами BAS от 1760 грн

        Якою буде вартість установки одного виду документів, щоб на підставі облікового документа можна було створити електронний документ?

        1520-2280 грн. В зависимости от сложности вида документа для Flydoc.

        3040 - 3800 грн для FREDO ДокМен. И нужно будет снимать конфигурацию с автоматической поддержки.

        Якою буде вартість установки одного виду документа, щоб на підставі електронного документа можна було створити обліковий документ?

        1760 - 2640 грн. В зависимости от сложности вида документа для Flydoc.

        Бесплатно для FREDO ДокМен, если форматы документов у контрагентов совпадают.
        3520 - 4400 грн для FREDO ДокМен, если форматы не совпадают. И нужно будет снимать конфигурацию с автоматической поддержки.

        Яку систему електронного документообігу краще вибрати?

        Нет однозначного ответа - мы для себя выбрали Flydoc, чтобы не использовать промежуточные базы при обмене документами с контрагентами. М. E. Doc и FREDO Звіт используем для сдачи регламентированной отчетности. И создавать и подписывать документы можно сразу в BAS.

        FREDO ДокМен интересен тем, что он уже интегрирован в основные программы. Но обмен предполагает, что у контрагента также документы отправляются через BAS и используется типовой шаблон. В ином случае, необходимо будет выполнять доработку загрузки. И в качестве системы сдачи электронной отчетности должен быть установлен FREDO Звіт. Создавать документы необходимо в BAS. Подписывать во FREDO ДокМен.

        М. E. Doc. Модуль ЭДО интересен будет тем, у кого уже установлен М. E. Doc. Очень приятный и красивый интерфейс. Создавать документы необходимо в BAS. Подписывать в М. E. Doc. Если у контрагентов форматы обменов совпадают, то настраивается все быстро за 10 минут.

        Що таке FREDO Звіт, як скористатися цим сервісом?
        В рамках информационно-технологического сопровождения (ИТС) Вам предоставляется сервис сдачи электронной отчетности FREDO Звіт.
        Возможности данного сервиса:
        -формирование регламентированной отчетности (ГНАУ, ПФУ, Статистика);
        -проверка правильности заполнения и печать;
        -электронная подпись документов; 
        -отправка отчетов в контролирующие органы;
        -получение ответной корреспонденции;
        -возможность сохранения на электронных носителях;
        -передача данных без промежуточных файлов.
        В отличие от других аналогичных программ сервис FREDO Звіт работает с большинством ключей ЭЦП, а именно: бесплатные ключи от ГНС, ИВК, УСЦ и Masterkey
        Як виплатити зарплату співробітникам на картки?
        Для этого необходимо создать документ « Ввод сведений о банковских карточках сотрудников» (Меню «Зарплата» - «Выплата зарплаты через банк»). Заполнить списком сотрудников, указать способ выплаты «через банк». В документ «Зарплата к выплате» автоматически будет подставляется указанный способ выплаты. На основании «Зарплаты к выплате» можно создать «списание с банковского счета» с видом операции «перечисление заработной платы».

        Як встановити ставку ЄСВ для організації?
        Указать ставку ЕСВ для организации можно воспользовавшись «Помощником начала учета ЕСВ» (Меню «Сервис»), здесь же можно настроить отражение ЕСВ с ФОТ в бухгалтерском и налоговом учете для вида налогов (ЕСВ ФОТ работники, ЕСВ ФОТ больничные и т.д.) в соответствии со счетами и статьями затрат. 
        Ставку ЕСВ с ФОТ также можно указать в Меню «Зарплата» - «Нормативные параметры» - «Шкала ставок налогов», обязательно указать организацию, которой соответствует данная ставка налога.
        В программе предусмотрено 2 варианта выплаты аванса.
        1-й вариант. Аванс по предварительному расчету.
        Для того чтобы начислить аванс работникам предприятия необходимо создать документ «Начисление зарплаты» (Меню «Зарплата» - «Начисление зарплаты»). В табличной части документа ставим организацию, дату, и месяц за который начисляется аванс. Количество дней за который рассчитывается аванс, считается от начала месяца до даты документа с учетом нормы времени. Данные о нормах времени хранятся в регистр сведений «Регламентированный производственный календарь» (меню «Зарплата»), который необходимо заполнить при начале работы с программой, и далее каждый новый год. В нижней табличной части устанавливаем флаг «Предварительный расчет». Далее в командной панели формы документа нажимаем кнопку «Заполнить и рассчитать все». Документ не делает никаких проводок, не производит начисление налогов и взносов, а только рассчитывает сумму заработной платы за период времени.
        Для того чтобы выплатить аванс создаем документ «Зарплата к выплате организации» (Меню «Зарплата») с установленным Видом выплаты «Аванс по предварительному расчету» в командной панели нажимаем «Заполнить (по характеру выплат)», «Рассчитать налоги (по всем сотрудникам)». Данный документ так же не делает никаких проводок. На основании данного документа производится выплата заработной платы расходным кассовым ордером и/или платежным поручением, а также формирование платежных поручений на налоги и взносы в фонды.
        2-й вариант. Выплата аванса фиксированной суммой.
        Для того чтобы выплачивать аванс фиксированной суммой, не зависимо от нормы времени за месяц необходимо в регистр сведений «Авансы работникам организаций» (Меню «Зарплата» - «Плановые параметры») внести данные об авансах работников. Далее документом «Зарплата к выплате организации» установить Вид выплаты «Аванс», «Заполнить (по характеру выплат)», «Рассчитать налоги (по всем сотрудникам)».
        Як підвищити оклад співробітникам організації?

        Повышение оклада работнику можно оформить двумя документами:

        Создать документ «Кадровое перемещение» (Меню «Кадры») заполнить списком сотрудников, которым повышается оклад. На закладке «Начисления» в колонке «Размер» установить новый размер Оклада, в колонке «Действия» поставить значение «Изменить».

        Создать документ «Ввод сведений о плановых начислениях работников» (Меню «зарплата» - «Плановые параметры»). Заполнить списком сотрудников установить новый размер Оклада, в колонке «Действия» поставить значение «Изменить».

        Этим же документом устанавливаются и другие начисления. Например: отпускные, больничные, оплата по договорам ГПХ.

        Як зробити щоб документи друкувалися українською мовою?

        Для этого нужно зайти в меню «Сервис» - «Настройка пользователя» - «Язык формирования печатных форм документов» проставить значение «На украинском языке». Данная настройка должна быть произведена для каждого пользователя базы данных.

        Як ввести в експлуатацію основний засіб?

        Для данной операция необходимо создать документ «Ввод в эксплуатацию ОС». Этот документ можно создать непосредственно из меню "ОС" - "Ввод в эксплуатацию ОС» или путем ввода на основании из документа «Поступление товаров и услуг». Так как в документе «Поступление товаров и услуг» используется справочник Номенклатура, а нам необходимо ввести в эксплуатацию Объект основных средств, необходимо создать элемент справочника «Основные средства» и добавить его в табличную часть «Основное средство». В документе необходимо заполнить учетные данные, параметры начисления амортизации, способы отражения расходов по амортизации. 

        Справочник «Способы отражения расходов по амортизации и улучшению» предназначен для хранения счетов и аналитики затрат для отражения операций начисления амортизации необоротных активов, накопления расходов на улучшение и ремонт, ввода в эксплуатацию МБП. Создаем элемент справочника «Способы отражения расходов по амортизации» в табличной части указываем счет затрат, налоговое назначение затрат, аналитику учета затрат (подразделение, статью затрат, статью налоговой декларации) в зависимости от выбранного счета. Именно на этот счет документом «Закрытие месяца» и будет производится начисление амортизации.

        Чи можна зробити так, щоб при виборі номенклатури з довідника відображалися залишки товарів на складах?
        Можно. Для этого необходимо находясь в справочнике Номенклатура нажать на верхней панели кнопку «Действия» и выбрать пункт «Остатки товаров на складах». После чего, в нижней части будет отображена таблица Остатки товаров на складах, в которой будут отображены остатки товаров в разрезе складов и типов цен.
        У звіті «Валовий прибуток» колонка собівартість порожня.
        Причинами того, что колонка Себестоимость в отчете «Валовая прибыль» пустая могут быть: 
        Документ поставки был оформлен позже, чем документ отгрузки
        В учетной политике не установлен флаг Списывать партии при проведении документов. Установить данный флажок можно проделав следующие действия: Сервис-Настройка учета-Учетная политика (флажок Списывать партии при проведении документов) 
        Чтобы данные себестоимость отобразились необходимо запустить обработку Восстановление последовательности. Для этого нужно выбрать пункт меню Операции- Проведение документов- вкладка Восстановление последовательности — Запустить. Затем нужно сформировать отчет заново.
        Як продати номенклатуру з типом послуга?
        Продажа услуг осуществляется также, как и товаров. Данные о номенклатуре с типом Услуга необходимо указывать на вкладке Услуги. Для номенклатуры с типом Услуга не ведется складской учет и при продаже услуги идет 100% рентабельность.
        Звіт Відомість по партіях товарів на складах містить від'ємні показники кількості і суми.

        Такая ситуация возможна, если документ корректировался не оперативно (задним числом). Для исправления необходимо сделать перепроведение базы. Запустить обработку Восстановление последовательности . Для этого нужно выбрать пункт меню Операции- Проведение документов- вкладка Восстановление последовательности — Запустить. Затем нужно сформировать отчет заново.

        Як перенести борг з одного договору контрагента на іншого?

        Для этого необходимо создать документ Корректировка долга. В данном документе необходимо установить вид операции Перенос задолженности. В поле Контрагент – нужно выбрать контрагента, остатки по которому нужно перенести. В поле Получатель –нужно указать контрагент, на которого переносится задолженность. Если задолженность переносится между договорами, то в поле Контрагент и Получатель указывается один и тот же контрагент. 

        В поле Договор(на форме форме)– нужно указать договор, на который переносим долг. 

        В поле Договор(в табличной части форме)– нужно указать договор, с которого переносим долг. (данное заполнение можно произвести автоматически, с помощью кнопки Заполнить).


        Як налаштувати звіт Рапорт керівника?

        Настройки для отчета Рапорт руководителю указываются для каждого пользователя. Для настройки показателей (для каждого пользователя), которые будут отображены в отчете Рапорт руководителю нужно зайти в пункт меню Пользователи- Настройки дополнительных прав пользователя, затем в разделе Рапорт руководителю установить соответствующие флажки с показателями.

        Послуги

        Комплексное сопровождение решений управленческого учета
        Комплексний супровід рішень управлінського обліку

        Товари

        • ПРРО Cashalot для ФЛП на год от 1 до 2 касс
          ПРРО Cashalot для ФОП на рік від 1 до 2 кас
          Діє до 28.02.2022р
          1 160 грн
          Детальніше
        • BAS Бухгалтерія. КОРП
          BAS Бухгалтерія. КОРП
          В наявності
          18 000 грн
          Детальніше
        • M.E.DOC для юридических лиц
          M.E.DOC для юридичних осіб
          В наявності
          Детальніше
        • Сервис FREDO Звіт
          Сервіс FREDO Звіт
          В наявності
          Детальніше
        • BAS Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце
          BAS Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце
          В наявності
          3 300 грн
          Детальніше
        • BAS Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
          BAS Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
          В наявності
          11 610 грн
          Детальніше
        • BAS Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць
          BAS Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць
          В наявності
          22 290 грн
          Детальніше

        Відгуки клієнтів

        • ООО «Икон-Трейд»
          Головний бухгалтер
          ТОВ «Ікон-Трейд»

          Під час початкової та подальшої настройки програми, нам опинялася сама дієва допомога з боку компанії «СТК-НОВА». Всі оновлення конфігурацій встановлюються завжди своєчасно і без нагадувань. Якщо виникає питання, на який не можеш відповісти сам, він завжди складний. До нас на...

          Відгук повністю
        Назад до списку
        Підписка на розсилку
        © 2022 Всі права захищені.
        (057) 754-77-00
        (067) 754-77-78
        Замовити дзвінок
        info@stk-nova.com.ua
        м Харків, пр. Московський 48Б
        • Facebook
        Політика конфіденційності
        Версія для друку
        © 2022 Всі права захищені.
        0

        Ваш кошик порожній

        Виправити це просто: виберіть в каталозі товар, і натисніть кнопку «В кошик»
        В каталог