Коротко про основне:BAS - цей новий розвиток облікових систем в Україні. Переходимо на BAS з інших програм для автоматизації бізнесу. Підтримка Бухгалтерія 2.0 здійснюватиметься до кінця 2020 року.
1. Переходимо на BAS. Підтримка Бухгалтерії 2.0 буде здійснюватися до кінця 2020 року.
- Варіанти переходу з Бухгалтерії 2.0:
-
BAS Бухгалтерія. ПРОФ (звичайна бухгалтерія);
-
BAS Бухгалтерія. КОРП (якщо складна зарплата).
2. Переходимо з УТП на BAS Комплексне управління підприємством або BAS Бухгалтерія КОРП.
3. Сервіси, що допоможуть налаштувати віддалену роботу офісу:
- Розміщення програм у хмарі.
- Сервіси електронного документообігу: flydoc, ДокМен, M.E.Doc.
BAS Бухгалтерія.ПРОФ - це класична програма для ведення регламентованого обліку.
BAS Бухгалтерія.КОРП - це повноцінне ведення кадрового і регламентованого обліку.
BAS КУП - це аналог УТП, тільки на сучасній платформі, з сучасним підходом комплексного обліку (управлінський баланс, прибутки і збитки, рух грошових коштів)
В чому різниця між програмами BAS?
Бухгалтерський облік. Було раніше...
Бухгалтерський облік. Маємо можливість тепер…
Можливості переходу з УТП...
"BAS Комплексне управління підприємством" - комплексне рішення, що охоплює основні контури управлінського і бухгалтерського обліку. Дозволяє вести облік на виробничих і торгових підприємствах.
Віддалена робота в BAS
Віддалений формат роботи - не більше ніж альтернативний спосіб організувати стандартну восьмигодинну зайнятість, пов'язаний з більшою свободою, але одночасно і більшою відповідальністю.Сервіси, що допоможуть налаштувати віддалену роботу офісу:
1. Розміщення бази на спеціалізованому хмарному сервері.
- Окремий сервер з можливістю підключення як з офісу, так і з дому.
-
Налаштування сервера, користувачів і перенесення бази займає 1-2 дні.
-
Не потрібно від Вас ніяких підготовчих робіт.
2. Публікація бази на веб-сервері та налаштування віддаленого доступу.
1. Програма залишається на вашому робочому комп'ютері. Ми встановлюємо на комп'ютер безкоштовний веб-сервер Apache і публікуємо на ньому вашу базу.
2. Можливість публікації бази реалізована для програм:
- Усі програмні продукти BAS.
4. Публікація бази, налаштування користувачів займає 1-2 дні.
5. Необхідні підготовчі роботи з боку системного адміністратора клієнта.
3. Сервіси електронного документообігу.
M.E. Doc. Інтеграція допоможе одразу завантажувати/вивантажувати дані в BAS | |
FREDO Докмен - вже інтегровано в BAS. Доступні загрузка та вивантаження без додаткових модулів |
|
Flydoc вбудовується в BAS. Всі документи зберігаються в одній базі. |
Світ змінюється, віддалена робота - це не розкіш, а необхідність! Будьте в числі наших клієнтів і ми допоможемо Вам налаштувати віддалену роботу Вашого офісу!До свята був підготовлений розіграш призів від клубу Меркурій і від компанії СТК-НОВА.
Ми підготували 3 набори подарунків, що включають пляжну сумку, чашку, блокнот і корисні канцтовари.