STK-Nova
. . . . . .
Послуги
  • Демо-драйв
  • Семінари і Лекторії
    • Семінари та практикуми Меркурій
  • Автоматизація бізнесу
  • Супровід програм
  • Сертифікація Професіонал
  • Програми для віддаленої допомоги
Програми
  • 1С:Підприємство 8
    • Ліцензії
    • Галузеві рішення
  • BAS
    • Бухгалтерський, податковий облік
    • Галузеві рішення BAS
    • Торговий, складський, роздрібний облік
    • Комплексний облік для бізнесу
    • Діловодство
    • Ліцензії BAS
  • UA-Бюджет
    • KBS Бухгалтерія комунального підприємства
    • KBS. Облік бюджетної установи
    • Бухгалтерський і податковий облік у державних установах
    • Супровід програми
  • Продукти Бітрікс
    • Корпоративний портал
    • Управління сайтом
  • Електронна звітність
    • FREDO
    • M.E.Doc
  • Додаткові сервіси ІТС
    • FlyDoc
    • Пактум.Контрагент
    • Супроводження галузевих конфігурацій
    • Опендабот.Ризики
    • Сервіс ІТС Cashalot
  • Інші програми
    • Автобізнес
    • Автомийки
    • Ресторанний бізнес
    • Ліцензії на інші програми
  • Програми для резервного копіювання
Проекти
  • Автоматизація бізнесу
Компанія
  • Про компанію
  • Команда
  • Наші клієнти
  • Партнери
  • Відгуки
  • Кар'єра
  • Питання відповідь
  • Огляди
Прес-центр
Контакти
Ещё
    Задати питання
    Особистий кабінет
    Кошик0
    (057) 754-77-00
    (067) 754-77-78
    Замовити дзвінок
    info@stk-nova.com.ua
    м Харків, пр. Московський 48Б
    • Facebook
    0
    Рос
    Укр
    (057) 754-77-00
    (067) 754-77-78
    Замовити дзвінок
    STK-Nova
    Послуги
    • Демо-драйв
      • Демо-драйв по системам автоматизації бізнесу
      • Демо-драйв за рішеннями BAS
      • Демо-драйв по UA-Бюджет
    • Семінари і Лекторії
      • Семінари та практикуми Меркурій
    • Автоматизація бізнесу
      • Налаштування та впровадження
      • Послуги програміста
      • Послуги програміста ERP
    • Супровід програм
      • Інформаційно-технологічний супровід типових рішень
      • Комплексний супровід рішень управлінського обліку
    • Сертифікація Професіонал
      • Сертифікація Професіонал
    • Програми для віддаленої допомоги
    Програми
    • 1С:Підприємство 8
      • Ліцензії
      • Галузеві рішення
    • BAS
      • Бухгалтерський, податковий облік
      • Галузеві рішення BAS
      • Торговий, складський, роздрібний облік
      • Комплексний облік для бізнесу
      • Діловодство
      • Ліцензії BAS
    • UA-Бюджет
      • KBS Бухгалтерія комунального підприємства
      • KBS. Облік бюджетної установи
      • Бухгалтерський і податковий облік у державних установах
      • Супровід програми
    • Продукти Бітрікс
      • Корпоративний портал
      • Управління сайтом
    • Електронна звітність
      • FREDO
      • M.E.Doc
    • Додаткові сервіси ІТС
      • FlyDoc
      • Пактум.Контрагент
      • Супроводження галузевих конфігурацій
      • Опендабот.Ризики
      • Сервіс ІТС Cashalot
    • Інші програми
      • Автобізнес
      • Автомийки
      • Ресторанний бізнес
      • Ліцензії на інші програми
    • Програми для резервного копіювання
    Проекти
    • Автоматизація бізнесу
    Компанія
    • Про компанію
    • Команда
    • Наші клієнти
    • Партнери
    • Відгуки
    • Кар'єра
    • Питання відповідь
    • Огляди
    Прес-центр
    Контакти
      STK-Nova
      Послуги
      • Демо-драйв
        • Демо-драйв по системам автоматизації бізнесу
        • Демо-драйв за рішеннями BAS
        • Демо-драйв по UA-Бюджет
      • Семінари і Лекторії
        • Семінари та практикуми Меркурій
      • Автоматизація бізнесу
        • Налаштування та впровадження
        • Послуги програміста
        • Послуги програміста ERP
      • Супровід програм
        • Інформаційно-технологічний супровід типових рішень
        • Комплексний супровід рішень управлінського обліку
      • Сертифікація Професіонал
        • Сертифікація Професіонал
      • Програми для віддаленої допомоги
      Програми
      • 1С:Підприємство 8
        • Ліцензії
        • Галузеві рішення
      • BAS
        • Бухгалтерський, податковий облік
        • Галузеві рішення BAS
        • Торговий, складський, роздрібний облік
        • Комплексний облік для бізнесу
        • Діловодство
        • Ліцензії BAS
      • UA-Бюджет
        • KBS Бухгалтерія комунального підприємства
        • KBS. Облік бюджетної установи
        • Бухгалтерський і податковий облік у державних установах
        • Супровід програми
      • Продукти Бітрікс
        • Корпоративний портал
        • Управління сайтом
      • Електронна звітність
        • FREDO
        • M.E.Doc
      • Додаткові сервіси ІТС
        • FlyDoc
        • Пактум.Контрагент
        • Супроводження галузевих конфігурацій
        • Опендабот.Ризики
        • Сервіс ІТС Cashalot
      • Інші програми
        • Автобізнес
        • Автомийки
        • Ресторанний бізнес
        • Ліцензії на інші програми
      • Програми для резервного копіювання
      Проекти
      • Автоматизація бізнесу
      Компанія
      • Про компанію
      • Команда
      • Наші клієнти
      • Партнери
      • Відгуки
      • Кар'єра
      • Питання відповідь
      • Огляди
      Прес-центр
      Контакти
        0
        Рос
        Укр
        STK-Nova
        0
        STK-Nova
        Рос
        Укр
        • Послуги
          • Назад
          • Послуги
          • Демо-драйв
          • Семінари і Лекторії
            • Назад
            • Семінари і Лекторії
            • Семінари та практикуми Меркурій
          • Автоматизація бізнесу
          • Супровід програм
          • Сертифікація Професіонал
          • Програми для віддаленої допомоги
        • Програми
          • Назад
          • Програми
          • 1С:Підприємство 8
            • Назад
            • 1С:Підприємство 8
            • Ліцензії
            • Галузеві рішення
          • BAS
            • Назад
            • BAS
            • Бухгалтерський, податковий облік
            • Галузеві рішення BAS
            • Торговий, складський, роздрібний облік
            • Комплексний облік для бізнесу
            • Діловодство
            • Ліцензії BAS
          • UA-Бюджет
            • Назад
            • UA-Бюджет
            • KBS Бухгалтерія комунального підприємства
            • KBS. Облік бюджетної установи
            • Бухгалтерський і податковий облік у державних установах
            • Супровід програми
          • Продукти Бітрікс
            • Назад
            • Продукти Бітрікс
            • Корпоративний портал
            • Управління сайтом
          • Електронна звітність
            • Назад
            • Електронна звітність
            • FREDO
            • M.E.Doc
          • Додаткові сервіси ІТС
            • Назад
            • Додаткові сервіси ІТС
            • FlyDoc
            • Пактум.Контрагент
            • Супроводження галузевих конфігурацій
            • Опендабот.Ризики
            • Сервіс ІТС Cashalot
          • Інші програми
            • Назад
            • Інші програми
            • Автобізнес
            • Автомийки
            • Ресторанний бізнес
            • Ліцензії на інші програми
          • Програми для резервного копіювання
        • Проекти
          • Назад
          • Проекти
          • Автоматизація бізнесу
        • Компанія
          • Назад
          • Компанія
          • Про компанію
          • Команда
          • Наші клієнти
          • Партнери
          • Відгуки
          • Кар'єра
          • Питання відповідь
          • Огляди
        • Прес-центр
        • Контакти
        • Мій кабінет
        • Кошик0
        • (057) 754-77-00
          • Назад
          • (057) 754-77-00
          • (067) 754-77-78
          • Замовити дзвінок
        info@stk-nova.com.ua
        м Харків, пр. Московський 48Б
        • Facebook
        • ua
        • Про компанію
        • Питання і відповіді

        Питання і відповіді

        • Про компанію
        • Команда
        • Наші клієнти
        • Партнери
        • Відгуки
        • Кар'єра
        • Питання відповідь
        • Огляди

        В даному розділі наведено відповіді на найбільш поширені запитання відвідувачів вашого майбутнього сайту. Використання даного розділу дозволить скоротити навантаження на операторів і підвищити задоволеність ваших клієнтів.

        • Питання з бухгалтерського обліку
        • Питання з управлінського обліку
        Вопросы по бухгалтерскому учету
        Какой будет стоимость интеграции M.E.DOC с программами BAS?
        Є готове рішення - M.E.DOC Модуль Інтеграції з усіма видами облікових систем вартістю 600 грн/рік.

        Какой будет стоимость интеграции FREDO ДокМен с программами BAS?
        Безкоштовно. Вже інтегрована в основні рішення.
        Какой будет стоимость интеграции FlyDoc с программами BAS?
        Інтеграція FlyDoc з програмами BAS від 1760 грн

        Якою буде вартість установки одного виду документів, щоб на підставі облікового документа можна було створити електронний документ?
        Какой будет стоимость настройки одного вида документов, чтобы на основании учетного документа можно было создать электронный документ?

        1520-2280 грн в залежності від складності виду документу для Flydoc.

        3040 - 3800 грн для FREDO ДокМен. І треба буде знімати конфігурацію з автоматичної підтримки.

        Якою буде вартість установки одного виду документа, щоб на підставі електронного документа можна було створити обліковий документ?
        Какой будет стоимость настройки одного вида документа, чтобы на основании электронного документа можно было создать учетный документ?

        1520 - 2280 грн в залежності від складності виду документу для Flydoc.
        Безкоштовно для FREDO ДокМен, якщо формати документів у контрагентів співпадають.

        3040 - 3800 грн для FREDO ДокМен якщо формати не співпадають. І треба буде знімати конфігурацію з автоматичної підтримки.

        Яку систему електронного документообігу краще вибрати?
        Какую систему электронного документооборота лучше выбрать?

        Немає однозначної відповіді - ми для себе вибрали Flydoc, щоб не використовувати проміжні бази при обміні документами з контрагентами. М. E. Doc і FREDO Звіт використовуємо для здачі регламентованої звітності. Створювати і підписувати документи можна відразу в BAS.

        FREDO ДокМен цікавий тим, що він вже інтегрований в основні програми. Під обміном маємо на увазі, що у контрагента також документи відправляються через BAS і використовується типовий шаблон. У іншому випадку, необхідно буде виконувати доопрацювання завантаження. І в якості системи здачі електронної звітності має бути встановлений FREDO Звіт. Створювати документи необхідно в  BAS. Підписувати в FREDO ДокМен.

        М. E. Doc. Модуль ЕДО цікавий буде тим, у кого вже встановлений М. E. Doc. Дуже приємний і красивий інтерфейс. Створювати документи необхідно в BAS. Підписувати в М. E. Doc. Якщо у контрагентів формати обмінів співпадають, то настроюється все швидко за 10 хвилин.

        Що таке FREDO Звіт, як скористатися цим сервісом?
        Что такое FREDO Звіт, как воспользоваться данным сервисом?
        У рамках інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) Вам надається сервіс здачі електронної звітності FREDO Звіт.

        Можливості цього сервісу :

        -формування регламентованої звітності (ДПАУ, ПФУ, Статистика);

        -перевірка правильності заповнення і друк;

        -електронний підпис документів;

        -відправка звітів до контролюючих органів;

        -отримання кореспонденції у відповідь;

        -можливість збереження на електронних носіях;

        -передача даних без проміжних файлів.

        На відміну від інших аналогічних програм сервіс FREDO Звіт працює з більшістю ключів ЕЦП, а саме: безкоштовні ключі від ДПС, ІВК, УСЦ і Masterkey
        Як виплатити зарплату співробітникам на картки?
        Как выплатить зарплату сотрудникам на карточки?
        Для цього необхідно створити документ " Введення відомостей про банківські картки співробітників" (Меню "Зарплата" - "Виплата зарплати через банк"). Заповнити списком співробітників, вказати спосіб виплати "через банк". У документ "Зарплата до виплати" автоматично буде підставлятися вказаний спосіб виплати. На підставі "Зарплати до виплати" можна створити "Списання з банківського рахунку" з видом операції "перерахування заробітної плати".
        Як встановити ставку ЄСВ для організації?
        Как установить ставку ЕСВ для организации?
        Вказати ставу ЄСВ для організації можна скориставшись "Помічником початку обліку ЄСВ" (Меню "Сервіс"), тут же можна настроїти відображення ЄСВ з ФОП у бухгалтерському і податковому обліку для виду податків (ЄСВ ФОП працівники, ЄСВ ФОП лікарняні і так далі) відповідно до рахунків і статей витрат.
        Ставу ЄСВ з ФОП також можна вказати в Меню "Зарплата" - "Нормативні параметри" - "Шкала ставок податків", обов'язково вказати організацію, якій відповідає ця ставка податку.
        Как выплатить аванс заработной платы сотрудникам предприятия в BAS Бухгалтерія?
        У програмі передбачено 2 варіанти виплати авансу.

        1-й варіант. Аванс за попереднім розрахунком.

        Для того, щоб нарахувати аванс працівникам підприємства необхідно створити документ "Нарахування зарплати" (Меню "Зарплата" - "Нарахування зарплати"). У табличній частині документу ставимо організацію, дату, і місяць за який нараховується аванс. Кількість днів за який розраховується аванс, вважається від початку місяця до дати документу з урахуванням норми часу.

        Дані про норми часу зберігаються в реєстрі відомостей "Регламентований виробничий календар" (меню "Зарплата"), який необхідно заповнити при початку роботи з програмою, і далі кожен новий рік. У нижній табличній частині встановлюємо прапор "Попередній розрахунок". Далі в командній панелі форми документу натискаємо кнопку "Заповнити і розрахувати все". Документ не робить ніяких проводок, не робить нарахування податків і внесків, а тільки розраховує суму заробітної плати за період часу.

        Для того, щоб виплатити аванс створюємо документ "Зарплата до виплати організації" (Меню "Зарплата") зі встановленим Видом виплати "Аванс за попереднім розрахунком" в командній панелі натискаємо "Заповнити (за характером виплат) ", "Розрахувати податки (за всіма співробітниками) ". Цей документ так само не робить ніяких проводок. На підставі цього документу робиться виплата заробітної плати видатковим касовим ордером і/або платіжним дорученням, а також формування платіжних доручень на податки і внески до фондів.

        2-й варіант. Виплата авансу фіксованою сумою.

        Для того, щоб виплачувати аванс фіксованою сумою, не залежно від норми часу за місяць необхідно в реєстр відомостей "Аванси працівникам організацій" (Меню "Зарплата" - "Планові параметри") внести дані про аванси працівників. Далі документом "Зарплата до виплати організації" встановити Вид виплати "Аванс", "Заповнити (за характером виплат) ", "Розрахувати податки (з усіма співробітниками) ".
        Як підвищити оклад співробітникам організації?
        Как повысить оклад сотрудникам организации?

        Підвищення окладу працівнику можна оформити двома документами:

        Створити документ "Кадрове переміщення" (Меню "Кадри") заповнити списком співробітників, яким підвищується оклад. На закладці "Нарахування" в колонці "Розмір" встановити новий розмір Окладу, в колонці "Дії" поставити значення "Змінити".

        Створити документ "Введення відомостей про планові нарахування працівників" (Меню "зарплата" - "Планові параметри"). Заповнити списком співробітників встановити новий розмір Окладу, в колонці "Дії" поставити значення "Змінити".

        Цим же документом встановлюються і інші нарахування. Наприклад: відпускні, лікарняні, оплата за договорами ГПХ.

        Як зробити щоб документи друкувалися українською мовою?
        Как сделать чтобы документы печатались на украинском языке?

        Для цього треба зайти в меню "Сервіс" - "Налаштування користувача" - "Мова формування друкарських форм документів" проставити значення "Українською Мовою". Це налаштування має бути налаштовано окремо для кожного користувача бази даних.

        Як ввести в експлуатацію основний засіб?
        Как ввести в эксплуатацию основное средство?

        Для даної операції необхідно створити документ "Введення в експлуатацію ОЗ". Цей документ можна створити безпосередньо з меню "ОЗ" - "Введення в експлуатацію ОЗ" або шляхом введення на основі з документу "Вступ товарів і послуг". Оскільки в документі "Вступ товарів і послуг" використовується довідник Номенклатура, а нам необхідно ввести в експлуатацію Об'єкт основних засобів, необхідно створити елемент довідника "Основні засоби" і додати його в табличну частину "Основний засіб". У документі необхідно заповнити облікові дані, параметри нарахування амортизації, способи відображення витрат по амортизації.

        Довідник "Способи відображення витрат по амортизації і поліпшенню" призначений для зберігання рахунків і аналітики витрат для відображення операцій нарахування амортизації необоротних активів, накопичення витрат на поліпшення і ремонт, введення в експлуатацію МБП. Створюємо елемент довідника "Способи відображення витрат по амортизації" в табличній частині вказуємо рахунок витрат, податкове призначення витрат, аналітику обліку витрат (підрозділ, статтю витрат, статтю податкової декларації) залежно від вибраного рахунку. Саме із цього приводу документом "Закриття місяця" і буде робиться нарахування амортизації.

        Вопросы по управленческому учету
        Чи можна зробити так, щоб при виборі номенклатури з довідника відображалися залишки товарів на складах?
        Можно ли сделать так, чтобы при выборе номенклатуры из справочника отображались остатки товаров на складах?
        Можна. Для цього необхідно знаходячись в довіднику Номенклатура натиснути на верхній панелі кнопку "Дії" і вибрати пункт "Залишки товарів на складах". Після чого, в нижній частині буде відображена таблиця Залишки товарів на складах, в якій будуть відображені залишки товарів в розрізі складів і типів цін.
        У звіті «Валовий прибуток» колонка собівартість порожня.
        В отчете «Валовая прибыль» колонка себестоимость пустая.
        Причинами того, що колонка Собівартість в звіті "Валовий прибуток" порожня можуть бути:
        Документ постачання був оформлений пізніше, ніж документ відвантаження
        У обліковій політиці не встановлений прапор Списувати партії при проведенні документів. Встановити цей прапорець можна виконавши наступні дії: Сервіс-налаштування Обліку - Облікова політика (прапорець Списувати партії при проведенні документів)
        Щоб дані собівартості відобразилися необхідно запустити обробку Відновлення послідовності. Для цього треба вибрати пункт меню Операції - Проведення документів- вкладка Відновлення послідовності - Запустити. Потім треба сформувати звіт заново.
        Як продати номенклатуру з типом послуга?
        Как продать номенклатуру с типом услуга?
        Продаж послуг здійснюється так само, як і товарів. Дані про номенклатуру з типом Послуга необхідно вказувати на вкладці Послуги. Для номенклатури з типом Послуга не ведеться складський облік і при продажу послуги йде 100% рентабельність.
        Звіт Відомість по партіях товарів на складах містить від'ємні показники кількості і суми.
        Отчет Ведомость по партиям товаров на складах содержит отрицательные показатели количества и суммы.
        Така ситуація можлива, якщо документ коригувався не оперативно (заднім числом). Для виправлення необхідно зробити перепроведение бази. Запустити обробку Відновлення послідовності. Для цього треба вибрати пункт меню Операції - Проведення документів - вкладка Відновлення послідовності - Запустити. Потім треба сформувати звіт заново.
        Як перенести борг з одного договору контрагента на іншого?
        Как перенести долг с одного договора контрагента на другой?

        Для цього необхідно створити документ Коригування боргу. У цьому документі необхідно встановити вид операції Перенесення заборгованості. У полі Контрагент - треба вибрати контрагента, залишки по якому треба перенести. У полі Одержувач - необхідно вказати контрагента, на якого переноситься заборгованість. Якщо заборгованість переноситься між договорами, то в полі Контрагент і Одержувач вказується один і той же контрагент.

        У полі Договір(на формі формі)- треба вказати договір, на який переносимо борг.

        У полі Договір(у табличній частині форми)- треба вказати договір, з якого переносимо борг. (Це заповнення можна зробити автоматично, за допомогою кнопки Заповнити).

        Як налаштувати звіт Рапорт керівника?
        Как настроить отчет Рапорт руководителя?

        Налаштування для звіту Рапорт керівникові встановлюються для кожного окремого користувача. Для налаштування показників (для кожного користувача), які будуть відображені в звіті Рапорт керівникові треба зайти в пункт меню Користувачі- Налаштування додаткових прав користувача, потім в розділі Рапорт керівникові встановити відповідні прапорці з показниками.

        Не знайшли відповіді на своє питання? Зв'яжіться з нами, і ми надамо необхідну інформацію.
        Задати питання
        Підписка на розсилку
        © 2022 Всі права захищені.
        (057) 754-77-00
        (067) 754-77-78
        Замовити дзвінок
        info@stk-nova.com.ua
        м Харків, пр. Московський 48Б
        • Facebook
        Політика конфіденційності
        Версія для друку
        © 2022 Всі права захищені.
        0

        Ваш кошик порожній

        Виправити це просто: виберіть в каталозі товар, і натисніть кнопку «В кошик»
        В каталог