Починаючи з версії FlyDoc 1.1.3.1, в сервіс додана нова функціональність для роботи з податковими документами.
У новій версії реалізовані такі можливості:
1. Функціонал автоматичної і ручної реєстрації в ДФС "Податкових накладних" і "Додатка 2" до них з отриманням інформації про стан реєстрації в ЄРПН.
2. Функціонал автоматичного і ручного обміну з контрагентами "Податковими накладними" і "Додатками 2" до них.
3. Функціонал автоматичного і ручного звіряння з ЄРПН. Включена можливість імпорту документів з сервера ДФС.
4. Автоматичне і ручне відправлення до ДФС "Запиту відносно отримання ліміту реєстрації в ЄРПН". Контролюється можливість реєстрації "Податкових накладних" і "Додатка 2" до них відповідно до наявного ліміту.
5. Оптимізовано відображення робочого столу FlyDoc. А саме, робочий стіл FlyDoc розділено на закладки:
"Первинні документи", "Звіряння з ЄРПН" і "Додаткові документи ДФС". Додані додаткові фільтри на робочому столі.
6. Завантаження ліцензій на FlyDoc.
Починаючи з версії 1.1.3.1 в постачання FlyDoc включений обмін такими документами:Податковими накладними;
Додатками №2 до податкових накладних;
Рахунками-фактурами;
Актами;
Видатковими накладними;
Іншими вкладеннями будь-якого формату.
У FlyDoc можна додати будь-який документ, який є в обліковій системі користувача і повноцінно використати для електронного документообігу.